Who Am I? I Was Me..

My photo
North Borneo, Malaysia
Hey !! Who am I? I am me .. Hehehe .. Firstly, my name Echel .. I just wanna say what I wanna say .. Aha ~ If you like this blog please follow me all right .. Maybe we can be friends after this .. Who knows right .. Emm .. Thanks for the visit and don't forget to visit again, again and again .. (:

Followers

Tuesday, February 26, 2013

ROZELLE DANIELLA

Now, I'm 21 years old already. (odoi ~ macam tidak bulih percaya nih.) Thank God I still alive.
Last year, saya celebrate birthday di kalangan ahli keluarga terdekat saja nih. Maaf kepada yang tidak di jemput. (malas mau buat besar-besaran, bukan artis pon. ahaha.) Ada juga lah kena bagi hadiah sama angpau. Cehwah~ (tua-tua pun masih kena bagi kah juga? punya siok kalau gini.) Terasa macam Chinese New Year pun ada nih. Ahaha~
My mom bagi hadiah lambat sikit nih. Kena tunggu cukup bulan baru dapat nih. Mesti kamu curious kan? Rozelle Daniella. Tuh lah hadiah saya. (bukan jenama jam tangan, kasut atau baju dan sewaktu dengan nya tau nih. ahaha~) Gift that I never be forgotten. Kenapa?? Sebab tepat jam 3:50 pm, 22 March 2012 telah lahir seorang bayi yang diberi nama Rozelle Daniella. Piewitttt~ Happy nih!! My mom selamat melahirkan baby girl!! Yes!! Saya ada adik sudah nih!! Selama 20 tahun lamanya saya bergelar anak tunggal, baru sekarang dapat adik. (punya lama~ kenapa? tak percaya ker?) Ahaha~ 



Look! My little sister! (punya kiut~ montel-montel lagi. sampai ada orang cakap muka adik saya nih macam kartun Shin Chan. ahaha~ punya lar~) Mesti tertanya-tanya kan kenapa sekarang baru dapat adik? Mmm. Bukan tidak mahu bagitau tapi tuh adalah privacy.. (rahsia kerajaan bah. kalau mau tau juga, kita jumpa dalam mimpi, saya akan bagitau anda. hehehe~) Ahaha~ Actually, saya mahukan adik lelaki, supaya dapat bawa bergusti.. Ahaha~ But nevermind lah, adik pompuan pun okay juga. Ada juga teman mengumpat. Ahaha~ LOL!! Sometimes, kalau jalan-jalan pergi mana dengan my mom, mesti kenalan-kenalan my mom akan tanya, “Eh! Bila lagi dapat cucu nih?” Perggghhh! Odoi!! Punya lar~ Saya masih muda. I am not married yet bah!! Huhuhu~ (bf pun belum ada, macam mana mau kawin makcik oi) @.@’


Now, my little sister nih mahu masuk satu tahun sudah. Odoi~ Nih budak sangat nakal. (kadang-kadang saya kasi nangis nih. ahaha~ jahat kan saya. ahaha~) Special thing with us. Age distance between we one family. My parents and I is 20 years distance, And then, it's same distance between me and my little sister. Ahaha~ (special kan~ ahaha~) Rozelle Daniella or her nick name is Nella is my special gift from GOD. I love it!! And it's never be forgotten forever!! Hehehe~ J

"No matter what age you are, or what your circumstances might be, you are special, and you still have something unique to offer. Your life, because of who you are, has meaning."

No comments:

Post a Comment